Wednesday, February 8, 2012

ade mende tak terluah

late night with all this unnecessary things really drives me crazy!! can u imagine a life with full of words inside your heart and head which can't be simply express....  i need a person who can listen to me n try to calm me and give a relevant ideas or advices about it. The person may be a girl, boy, women, man or any sex or any gender or any human kind! dunno why i'm writing this...  It just for the sake of my life!  hape yang aku merepek nie???  aku blur...aku marah..aku bengang..aku sedeyh..aku gembira..aku rasa nak perli orang..aku rase nk mengamok!! aku rase tak tentu arah..aku rase nak menangis..aku rase beribu sesalan..aku rase hyperactive..aku rase semuanya...mende nie or perasaan nie or mende alah nie....tak boleyh terungkap dengan kata-kata..tak boleyh ditunjuk melalui perasaan..tak boleh ditunjuk melalui perilaku...aku tak tahu nak buat camane..ohhhh!!!!  it SUCKS!!!!damn!!!  tibe-tibe time2  camnie le aku rase nak ade BF walaupown before nie aku tak kesah pown. OHHH NOOO!!!what the hell is going on?????????????????there is something or some thing in myself!!! how to let it go???????????? i hate myself in this condition and situation...YOU going to ruin myself for this week!!damn!!!!

p/s : even da tulis panjang lebar camnie pown, aku still tak terluahkan mende alah nie...apehal nie....!!!anyone help me???!

this tyme with NO ♥smile-dance-laugh♥!!!!

No comments:

Post a Comment