Saturday, November 5, 2011

bersyukurlah atas apa yg diberikan....

hye u ollz...long tyme no c ha.yela..kalo nk ikutkan hati wa nie,cuti sem sbln lebeyh...blog pown nk tros cuti sebulan skalik tp xtahan nk meluahkan..xpela..gpown da nk abes da ccuti sem nie.result sem lps pown da kuar.dun want to talk bout it.what past is past..look to the future.hahaha..ayt xleyh blah.tiap2 kali nye,tu la yg berlaku...neway..aku tetap bersyukur dgn ape yg aku dpt.yelah kalo nk dibandingkan ngan yg len2,ok la kowt walaupown trok sbnrnye aku nie.tp kite leyh nk menyesali pe yg da berlaku coz slh sndrik gak kan.tp de gak org yg aku xphm skpnye.its ur destiny yo..what we get show our efforts toward it.kalo aku la kan...da guling2 da.hahaha..mcm2 gelagat yg aku dpt tgk manusia zaman skang nie.tp biarlah mereka bahgia ngan pe yg mereka lakukan.kte sbgi penonton je...
k,enough bout results..ahd ni hari raya aidiladha.hrmm..kalo kat mlaka nie xde la smbt hbt cam org2 pantai timur.stakat korban2 jela..duk umah,msk pown xla meriah.bese2 je..tp tyme2 cmni la aku teringtkn arwah mak.yela..kalo dulu,mse pg rya tu aku ikut la arwh mak ngan ayh p slt sunat hari raya tp skang nie x da.tataw la npe.hrmmm....biala sume jdk kenangan.myb 1 day nnti aku akn pergi jgk...xpela...
kalo ahd rya,kirenye esok nie hari bantai la..aku pown xsure ngat bantai ke mantai.de yg ckp hari bantai sbb dieorg tmbgkn lmbu n krbau.myb la..tp yg pastinye msa hari bantai nie,org akn sbk membeli brg2 tuk dimasak tuk hari rya t.so,disebabkan fmly aku meniaga.dieorg pown turut buzy meniaga.so,pendek kata.....aku kene p tlg ateh aku meniaga kat kedai frozen die tu sbbnye die kene tlg acik aku kat pasar aym.hrmm..busy2...besela nk rya an..tp kalo nk ikutkan mse raya aidilfitri,hari bantai nye mmg dasat..ngan aku2 skali kene bantai..hahahaha..mne x nye,bkk kdi pas sbh..kang kat2 mghrb bru ttp.hiskh..ponat den!!n esk aku kene p bkak kdi pas sbh n skang nie aku xtdo lg padahal da nk kul 3 pagi.haish....silap2 tros p kedai jela sok.
dikesempatan ini sy ingin memohon kemaafan kpd semua..selamat menyambut hari raya aidilfitri.

♥smile-dance-laugh♥

No comments:

Post a Comment