Friday, November 18, 2011

semengat giler.....!!?

holla..holla...u ollzz....
meet me again..bdk yg pemalas nk update blog eventhough byk mnde nk share ngan u ollzz k..
p/s: pesal aku gewdix semacam je nie..??iskh3....
yelah..wa bru bce 1 entry dr 1 manusia nie.membuatkan wa geli hati n tersengih-sengih n tersenyum-senyum tp xtergelak-gelak plak.pe ntah aku merapik nie.tp kn u ollzz..kalo korang bce blog die nie pown u ollzz akan rase sama seperti yg wa rasekan.nak taw sape?????xyahla...biala rahsia..
key2...back to the main..actually,,,,wa akan berangkat bertolak bergerak dan segala ber...... ke SRI ISKANDAU yang mane merupakan tempat wa menuntut ilmu yang penuh didada dan memantapkan skill tenis wa sem lepas pada 19 NOVEMBER 2011 pada jam waktu 9.30 PAGI di MELAKA SENTRAl dengan menaiki sebuah kenderaan beroda 4.cecube teke.....haishhh..lmbt plak nk tggu korang sume bagi jwpn an..jwpnnye adalah BAS KESATUAN yg blh thn la seatnye...

haa..nie la tiket wa nak balik nanti
p/s:dalam hati da kotak fikiranku nie,wa keliru sama ada nak balik /tak..

untuk pengetahuan pembaca-pembace yg budiman sekalian...sbnrnye wa patot balik ke S.I ngan kete.memule ayah kate nak anta tp hari ahad de kenduri plak kat rmh.so,terpaksa la wa menggagahkan diri untuk naik bas tu.bkn mslh naik bas sbb tkt ke hape tp sbb kene bangun awl2 pagi utk naik bas tu.uwaaa...wa da la tengah INSOMNIA sekarang nie..tak ke ssh nk bgn t..tgk skang nie pown da taw.da nak subuh tp xtdo2 lg..hiskh3..pe la nak jadik anak dara sorang nie....
pastu kan..1 lg perkara nk gtaw.aku nk grk blknye ari sbtu pagi tp....diatas sebab kejituan dan semangat kesukanan yg tggi...ari khms aku da siap packing da..cayalah..hebat xhebat kn?? tu namenye..xsedo dri..mmbe aku yg blk awl dari aku pown xpckng g.iskh3..oleh itu rakan2 sekalian..silalah contohi saya ye..=)) (p/s:angktbakul sndri la wa nie..hehehe)...   tp sbnrnye..wa kene kms awl2 sbb tkt de brg trtggl.yela..kalo nek keta blh smbt mcm2 tp mslhnye nie nek bas,xknla nk bwk brg byk2 kn.so,kene pandai2 la..

klar..thats all my entry this tyme.eventhough mcm2 wa nk citer..de psl something nie..wat wa tekezot.xpela..nxt tyme k.da pnjg berjela2 da nie.kang de plak yg perli2.hahaha..

k..till next entry..love u ollz la..
=))

♥smile-dance-laugh♥

No comments:

Post a Comment