Friday, January 20, 2012

should i or not??

berkali2 ku menelefon mu..berkali2 aku mendail nombor mu dan ku matikan semula..berkali2 juga kau bertanyakan kepadaku..kenapa?ada masalah ka?sakit ka?perlukan bantuan ka?tak..tak..tak..itu sahaja jawapan ku kepada mu..caramu itu sangat membuatkan ku tersentuh.memang terserlah betapa kau sgt menyayangiku..sgt mengambil berat tentang diriku..serba salah aku dibuatnya..aku dilemma.aku bukan jenis yang meminta.aku tidak pandai untuk meminta walaupun aku tahu aku layak untuk semua itu.aku sering fikirkan kesannya jika aku lakukannya.kau banyak menasihati ku.kau banyak membantu ku.katamu itu tanggungjawabmu..aku tahu semua itu.TAPI.........aku tak sanggup.telah banyak yang kau lakukan untuk ku.aku perlu lakukannya sendiri.aku perlu kawal perasaanku.aku perlu kawal perlakuanku.aku perlu kawal segala2nya.hidup ini perlukan pengorbanan katamu..tapi mampukah aku??sekali aku memberitahumu..menitis juraian air mataku.aku xsepatutnye melafazkannya..setelah banyak yang kau lakukan untukku.terima kasih untuk segalanya kerana kau sentiasa memahami ku..aku akan sentiasa menghargai pertolonganmu..sayangku padamu xpernah luntur..kau sentiasa berada dalam doaku..

♥smile-dance-laugh♥

No comments:

Post a Comment