Friday, March 29, 2013

HARI-HARI TERAKHIR KU (site CHIN-CHIN)

setelah 17 minggu aku bekerja di AGIBS ENGINEERING & CONSTRUCTION SDN. BHD. ni...  banyak pengalaman yang aku perolehi . ada pengalaman yang mengajar aku untuk lebih dewasa dalam pemikiran dan ada pengalaman yang mengajar aku untuk lebih memahami bidang yang aku ceburi .  ada bezanya dua jenis pengalaman tu .  tapi tak kisahlah banyak mane ilmu yang aku perolehi tu ,  aku tetap perlu bersyukur ....

basically ,  kat company ni aku mula kenal ramai orang ,  aku mula pelajari perangai dan emosi orang ,  aku mula kenal macam mana realiti kehidupan dalam dunia construction ni (office dan site) ,  aku mula belajar supaya lebih berdikari .  senang cerita ..  tempuhi dulu alam praktikal atau pekerjaan baru tahu dunia sebenar macam mana.

ceyh...nak emo2 pulak aku ni. yang da lepas tu biarla lepas. teruskan hidup yang lebih penting.  so , sebab da nak hampir tamat tempoh sah laku sebagai pelatih industri kat company ni ,  maka aku pon akan semakin jauh dengan membe2 SE'praktikal' ngan aku ni .  dieorang ni la yang menceriakan kehidupan semasa praktikal.. thank you korang...

wetpark favourite kami

sisa-sisa hari yang berbaki di chin-chin


terselit gak abang yus (site engineer + site supervisor for chin2 project)


lunch treat KFC, by sub-con paintball, abg faris

in the middle : k.iena..  site supervisor yg sempoi + ganaz +  comel


2 kumbang  penyeri site : abid & abu

aku ngan ain memang suka buat muka comel even kat site



♥smile-dance-laugh♥

No comments:

Post a Comment